Özgünleştirme yaparken kodlar işe yarar mı ?

'SEO Yöntemleri' forumunda seo sensey tarafından 23 Temmuz 2015 tarihinde açılan konu

  1. seo sensey

    seo sensey Kayıtlı Kullanıcı

    Merhaba arkadaşlar.
    Bir makaleyi alıp sitemde yayınlamadan önce bikaç yerini değiştirip düzenliyorum. elimden geldiğince söz dizimini değiştirmeye çalışıyorum ama bazı kelime gruplarında bu mümkün değil. kalıplaşmış ve değimemesi gereken kelime veya kelime grupları oluyor. Bunları html kodları ile kalınlaştırma inceltme veya altını çizme italik yapma gibi değişimlerle yayınlasam faydası olur mu ?

    Yani cümledeki değişmemesi gereken cümlemiz mesela "kurtlar vadisi" bu kelime ile "kurtlar vadisi" veya "kurtlar vadisi" kelimeleri arasında bir fark olur mu. En azından doğrudan alıp yapıştırma gibi görünmez diye düşünüyorum. Zaten bir çok söz dizimi değişecek. ama değişemeyen durumlar için bunu yapsam nasıl olur. Şiirler, atasözleri veya nakil sözler değişemez bildiğiniz gibi.

    Veya başka nasıl bir yol bulabilirim. Bir de şöyle bir yötem var.

    <span style="color: #800000;" title="Bu yapı title kullanılarak yapıldı.Seo için sakıncalı olabilir mi ?">Mause ile üstüme gel !</span>

    Örnek burada

    http://hacamat-tr.com/title/

    Yazı içinde kelime sadece renkli oluyor ve bir title değeri alıyor. Yani okuyucu sadece bunu görüyor. Ama kelimenin üstüne gelince kelimenin titlesi de görünüyor.
     
  2. seo sensey

    seo sensey Kayıtlı Kullanıcı

    Arkadaslar bilmeseniz de fikriniz vardır ya :)
     
  3. Sherlock Holmes

    Sherlock Holmes Kayıtlı Kullanıcı

    Beklediğin kadar bir etki olacağını düşünmüyorum.
     
  4. seo sensey

    seo sensey Kayıtlı Kullanıcı

    Ustam beklediğim tek etki şu :) :
    Doğrudan aynı yayınlamakla aynı pozisyonda olmasın.

    Makaleyi kaliteli haline getirmeyebilir ama zaten 10 kelimenin 7 tanesi değişmiş. Geri kalan 3 ünü de böyle link vererek title vererek farklılaştırabilir miyim ?
    Yoksa hiç uğraşmana değmez mi diyorsunuz? Sanki birebir kopyala yapıştır olmaz gibime geliyor ama. . ?
     
  5. Csx Network

    Csx Network Kayıtlı Kullanıcı

    10 kelimeden 7 si değişiyorsa başka bir şey yapmanıza gerek yok hocam.
     
  6. hakertan

    hakertan Kayıtlı Kullanıcı

    10 kelimenin 7 si değiştiyse ve geriye kalan 3 kelime ise bahsettiğiniz konunun adı ise (örn: kurtlar vadisi pusu) bence herhangi bir sorun olmaz.

    Zaten yazdığınız konu onun ile ilgili. Yine de daha tecrübelilerin de görüşlerini almakta fayda var. Ben, çok bildiğimden değil anladığım kadarıyla kendi fikrimi sizlerle paylaşmak için yazıyorum.


    Tapatalk zımbırtısı ile, cepten yazarken hata olabiliyor, lütfen kusura bamya.
     
  7. seo sensey

    seo sensey Kayıtlı Kullanıcı



    Yorumlarınız için teşekürler.

    Peki sizce zararı olur mu ? Net bi şekilde bir zararı olmayacaksa bu sekilde devam edeceğim.

    <span style="color: #800000;" title="Bu yapı title kullanılarak yapıldı.Seo için sakıncalı olabilir mi ?">Mause ile üstüme gel !</span>
     
  8. hakertan

    hakertan Kayıtlı Kullanıcı

    Zarar konusunda yorum yapamıyorum,
    yani bence zarar vermez fakat olur da benim düşüncem yanlış çıkarsa (çünkü bilgi değil düşünce) sıkıntı olmasını istemem.
     
    seo sensey bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş